Tarify

Pokrytí

Dotazy

Novinky

Internet - Nejčastější dotazy

Jak nejrychleji zjistit, jestli můžu být připojen?
Nejrychlejší postup je vyplnit nezávazný přihlašovací formulář v sekci Přihláška, ta nám umožní co nejrychleji Vás kontaktovat za účelem bezplatného zjištění dostupnosti signálu přímo u Vás doma. Popřípadě nás kontaktujte na zákaznické lince nebo na kontaktních emailech.
Mám naději na připojení v místě mého bydliště?
Mapku pokrytí naleznete zde. Na základě zcela nezávazné příhlášky (Infolinka) provádíme zdarma zjištění dostupnosti signálu přímo u zájemců doma včetně veškeré potřebné konzultace.
Za jak dlouho po odeslání přihlášky můžu být připojen?
Zájemce kontaktujeme nejpozději do 24 hodin v pracovních dnech od podání přihlášky, při telefonickém kontaktu konzultujeme konkrétní postup pro připojení a finanční náklady. Rychlost samotné instalace poté závisí na složitosti provedení.
Nyní využívám jiného bezdrátového internetového poskytovatele a chtěl(a) bych přejít k Vám, mohu využít stávající zařízení?
Pokud Váš současný internetový poskytovatel vysílá v pásmu 5GHz, tak s největší pravděpodobností ano.
Mohu se připojit s notebookem, který má integrovanou WiFi?
Anténa v notebooku má omezený dosah a využívá se pro připojení v rámci objektů. Váš notebook tedy musíte připojit na přijímací zařízení (instalační sadu). Notebook, který má integrovanou WiFi můžete použít pro příjem domácí bezdrátové sítě. Při použití domácího vysílače (AP router) se můžete s notebookem volně pohybovat po objektu.
Chci připojit více počítačů. Bude to problém?
V případě kabelového připojení instalujeme více portový router, kde na kabel můžete připojit až 4 PC. Popřípadě využít bezdrátového přenosu, kde na stolní PC je možné dokoupit přijímací zařízení WiFi. V případě bezdrátového připojení 5G postačuje dokoupit jen switch, na který se připojíte pouze kabelem. Je také možnost bezdrátového přenosu po bytě či domě.
Mám připojení přes pevnou linku (ADSL nebo ISDN), můžu stávající modem nějak využít?
Toto zařízení nelze využít pro příjem bezdrátového internetu. Pokud Váš modem obsahuje WiFi, můžeme jej při instalaci využít pro domácí bezdrátovou síť a to jen v případě bezdrátového připojení 5G, jelikož zařízení neumí pracovat v režimu router přes LAN síť.
Jak provést první platbu za službu?
První platba probíhá obvykle hotově po instalaci našim technikům. Následující platby probíhají měsíčně, kdy vám je doručena faktura klasickou poštou (poplatek 20 Kč za tištěnou fakturu), popřípadě zdarma na Váš email. Platby za internet lze poukázat na účet například převodem nebo složenkou. Vždy je nutné uvést Váš variabilní symbol, který se nemění a je po celou dobu trvání Vaší smlouvy stejný. Takto jej lze využít i při platbě trvalým příkazem.
Nefunguje mi internet, co s tím?
Nejčastější příčinou výpadku internetu je zaseknutí komunikace mezi přijímacím zařízením a naším přístupovým bodem, proto vždy před nahlášením poruchy vypněte alespoň na 10 minut elektrické napájení Vašeho přijímacího zařízení. Upozorňujeme, že po restartu trvá dalších cca 5 min, než se zařízení opět připojí. Po připojení zařízení k elektrické síti nezapomeňte taktéž restartovat Váš počítač. Zkontrolujte také zapojení všech konektorů - domáčkněte je, dotáhněte, nebo vypněte a zapněte. V zájmu rychlého řešení je dobré provést kontrolu vedení kabelu například ke stožáru, kde je umístěno Vaše přijímací zařízení, zda nedošlo k přetržení například padajícím sněhem a jiné. Poté co zkontrolujete výše uvedené body vyčkejte alespoň 1 hodinu. Jelikož že se může jednat o celkový problém sítě (například po výpadku elektřiny, naše dohledové centrum o poruše ví a řeší se odstranění závady. Pokud ani poté Vám internetové připojení nefunguje kontaktujte HotLine linku 355 335 535.
Nefunguje mi určitá www stránka, ale jiné ano. V čem je problém?
Problém zpravidla nebývá v naší síti, ale server, který nese www stránky může být odpojen či je právě servisován nebo jeho poskytovatel internetové konektivity má technické problémy.